czwartek, 3 kwietnia 2014

Prodżekt "Wkręcanie śruby" rozpoczęty!!!

Czym jest, że ten projekt?
Przez najbliższe 7 tygodni będę relacjonował moje przygotowania do ultradebiutu czyli pierwszego startu w ultramaratonie! Debiut będzie miał miejsce podczas ciekawie zapowiadającego się Ultracross "GWiNT". Dystans jaki wybrałem to 55km. Jest co biegać!
Zatem zapraszam do śledzenia moich poczynań, zarówno na blogu jak i na fejsbuku. Jaki jest plan na przygotowania i debiut? Bardzo prosty, ostra tyra przez najbliższe 7 tygodniu, a na starcie...walka do końca mojego lub trasy. Celem jest nie tylko ukończenie, celem jest dobry bieg! Wiem że nie powinienem nastawiać się na zbyt dużo, zwłaszcza że to debiut,ale czasami trzeba zaryzykować i mierzyć wysoko!Szczególnie że na swoim koncie mam ukończony tylko jeden maraton!Może więc rodzić się pytanie: "Dlaczego już ultra?" Bo dosyć mam uklepywanie asfaltowych kilometrów i chce  spróbować czegoś nowego, poczuć ten smak długich biegów, od zawsze mnie one fascynowały....przyszła pora aby samemu spróbować jak one smakują!!!
Miłego!!!





www.facebook.com/canirun

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz